Friday, October 10, 2008

So, ape lagi....?

Teka-teki selama ini sudah terjawab rabu lepas.pak lah takkan tanding presiden umno dan akan serah jawatan PM kepada najib bulan mac nanti..itu kata oarang yang menuggu jawapan itu...tapi pada aku ia masih lagi berbaki soalan...

-betul ke pak lah ready nak lepas?
-siapa yang buat tekanan?
-apa akan jadi dengan kuncu2 pak lah
-adakah TDM akan puas hati kalau najib naik jadi PM?
-betul ke ini perubahan yang sepatutnya?
-jadi lagi ke anwar nak rampas kuasa bile najib jadi PM?
-yakin ke rakyat dengan peralihan kuasa ini akan dapat memulihkan keadaan?

dan banyak lagi.........

Begitu banyak analisis yang dibuat dan ramalan yang dicongak oleh rakyat mahupun pemimpin dari umno sendiri dan pemimpin pembangkang.tapi semua pakat syok sendiri.semua untuk kepentingan sendiri.PAS juga begitu.PKR lagi la teruk.So ape lagi yang aku perlu analisis?hmm....

Aku rasa baik lagi kiranya aku tunggu dan lihat ape yang akan terjadi lepas ni.sambil2 tu boleh jugak aku memantau blog2 yang ada untuk melihat pendapat dan idea untuk menjadikan politik Malaysia ini semakin hangat....

2 comments:

uncle nano said...

Salam bro t.o.s

T.O.S said...

salam ke atasmu juga wahai uncle nano...